Przedłużenie rozstawu kół Goldschmitt
Przedłużenie rozstawu kół Goldschmitt
Producent: Goldschmitt
Kod produktu: h-87 826
Przedłużenie rozstawu osi Goldschmitt. Zwiększona stabilność nawet przy porywistym wietrze. Poprawiona estetyka samochodu. Nadaje się do kół seryjnych. Zaprojektowany do profesjonalnego montażu.
Więcejdo
z VAT
1 096,18 zł891,20 zł bez VAT
Zwiększ stabilność i wygląd swojego kampera
Przedłużenie rozstawu osi Goldschmitt jest odpowiednim akcesorium dla samochodów kempingowych. Służy do poszerzenia osi i poprawy właściwości jezdnych samochodu. 2 sztuki w zestawie.
Samochody kempingowe są często budowane na podwoziach samochodów dostawczych (Fiat Ducato, MB Sprinter itp.). Połączenie szerokiego nadwozia przyczepy kempingowej i znacznie węższego podwozia furgonetki często sprawia, że pojazd wygląda bardzo nieestetycznie, a także czyni go mniej stabilnym przy bocznych podmuchach wiatru. Jednak dzięki tym certyfikowanym przez TÜV przedłużeniom podwozia kół od sprawdzonego producenta Goldschmitt, podwozie kampera można wydłużyć nawet o 60 lub 70 mm (w zależności od typu furgonetki). Podkładki mają zastosowanie do standardowych kół.
Ten produkt jest przeznaczony do profesjonalnego montażu!
Kluczowe cechy rozszerzenia gąsienic Goldschmitt:
- Lepsza stabilność. Większy rozstaw kół zwiększa stabilność samochodu podczas jazdy i przy bocznych podmuchach wiatru.
- Kompatybilność. Nadaje się do samochodów kempingowych zbudowanych na podwoziu furgonetki (Fiat Ducato, MB Sprinter, Ford Transit, Renault Master).
- Certyfikat TÜV. Produkt spełnia najwyższe standardy bezpieczeństwa.
- Kompatybilne z oryginalnymi kołami. Klocki mogą być używane na seryjnych kołach bez dodatkowych modyfikacji.
- Produkt przeznaczony wyłącznie do profesjonalnego montażu.
Parametry rozszerzenia toru Goldschmitt:
Warianty:
Kod produktu: | Typ pojazdu: | Liczba otworów w obręczy: | Rozszerzenie: | Uwaga: |
87 827 | Renault Master (1998 - 03/2010) | 5 | 60 mm | Nie nadaje się do pojazdów o zwiększonym maksymalnym obciążeniu tylnej osi wynoszącym 2240 kg. |
87 829 | Renault Master (04/2010 - ...) | 5 | 60 mm | Nieodpowiednie dla pojazdów o zwiększonym maksymalnym obciążeniu tylnej osi 2240 kg |
87 825 | Mercedes Sprinter (04/2006 - 02/2018) | 6 | 60 mm | Nieodpowiednie dla pojazdów z podwójnymi oponami |
87 823 | Mercedes Sprinter (1995 - 03/2006) | 5 | 60 mm | nie nadaje się do pojazdów z podwójnymi oponami |
87 822 | Fiat Ducato Maxi (1994 - ...) | 5 | 60 mm | |
87 826 | Ford Transit 6. generacji (05/2006 - 04/2014) | 5 | 70 mm | Nadaje się tylko do tylnej osi, nie nadaje się do pojazdów z podwójnymi oponami |
87 820 | Fiat Ducato 230/244, 280/290 (1981 - 06/2006) | 5 | 60 mm | Dla modeli do 1993 r. odpowiednie tylko z oponami 14″ i tylko na tylną oś; dla modeli do 06/2006 r. odpowiednie tylko dla pojazdów o maksymalnym nacisku na oś 1900 kg |

Goldschmitt techmobil GmbH jest wiodącym na świecie producentem zawieszeń, systemów podnoszenia, zawieszeń pneumatycznych, przedłużeń rozstawu kół i innych systemów dla samochodów kempingowych, dostawczych, karetek pogotowia i pojazdów przemysłowych. Bogate portfolio produktów obejmuje resory piórowe, sprężyny śrubowe, zawieszenia pneumatyczne, podpory stabilizujące, amortyzatory, felgi aluminiowe i podnośniki hydrauliczne. Wśród właścicieli kamperów dodatkowe zawieszenie pneumatyczne Goldschmitt jest popularnym akcesorium, ponieważ zwiększa stabilność jazdy kampera i pozwala na zwiększenie ładowności. Marka Goldschmitt jest obecna na rynku od ponad 35 lat.

Recenzje
Brak oceny
Ten produkt nie ma jeszcze recenzji.
Informacje o dodawaniu opinii
Poradnia
Nie ma jeszcze żadnych zapytań.