Nasz sklep w sytuacjach awaryjnych
Szanowni Klienci,
Ze względu na obecny zakaz sprzedaży detalicznej w naszych sklepach, nasz sklep stacjonarny jest tymczasowo zamknięty dla publiczności.
Nasz sklep internetowy jest oczywiście nadal otwarty, możesz zamawiać online jak zawsze. Dostarczymy towar pod dowolny adres na takich samych warunkach jak poprzednio. Pod telefonami
i e-maile jesteśmy dostępni w normalnych godzinach pracy, z wyjątkiem weekendów.
Mamy wystarczające zapasy, podobnie jak nasi dostawcy, i nie spodziewamy się obecnie żadnych większych trudności.
Nasza firma stale ocenia ryzyko związane z rozprzestrzenianiem się wirusa COVID-19 i na bieżąco podejmuje niezbędne działania. Jesteśmy odpowiedzialną firmą i zobowiązujemy się do zapewnienia wysokiego poziomu usług w miarę możliwości, nawet w tych niepewnych czasach. Prosimy o wyrozumiałość, jeśli ta decyzja spowodowała komplikacje.
Będziemy informować na bieżąco w przypadku jakichkolwiek zmian.
Często zadawane pytania:
Czy można odwiedzić sklep?
Nie, ze względu na przepisy rządowe wszystkie nasze sklepy są zamknięte, dlatego anulowaliśmy możliwość osobistego odbioru zamówień w naszych sklepach. Nadal jednak można składać zamówienia w zaciszu własnego domu w naszym sklepie internetowym.
Czy można składać zamówienia w sklepie internetowym?
Tak, sklep internetowy działa standardowo. Różnią się tylko metody płatności i dostawy.
Czy macie wystarczającą ilość towarów w magazynie?
Tak, nasi dostawcy działają standardowo.
Jak mogę zapłacić za moje zamówienie?
Zamówienie można opłacić przelewem bankowym lub kartą kredytową. Jest to obecnie preferowana metoda płatności. Płatność za pobraniem nie została jeszcze anulowana, ale może to nastąpić. Jeśli to możliwe, wybierz płatność kartą kredytową.
Czy mogę odebrać zamówienie osobiście?
Nie. Obecnie oferujemy wyłącznie dostawę pod wskazany adres. Aby odebrać paczkę bez konieczności osobistego kontaktu, należy skorzystać z usług kuriera wybranej firmy kurierskiej.
Poczta Czeska - Paczki są dostarczane standardowo. Prosimy tylko o wyeliminowanie wizyt w oddziale. Szczegółowe informacje:
https://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/aktuality/2020
Jak długo zajmie dostarczenie mojego zamówienia?
Działamy standardowo. Ty zamawiasz dzisiaj, my dostarczamy jutro.
Jak mogę złożyć reklamację lub zwrócić produkt?
Nie martw się, obecnie staramy się jak najlepiej dostosować do Twoich potrzeb. Masz teraz 40 dni kalendarzowych na zwrot towaru!
Proces zwrotu i reklamacji towarów jest standardowy, patrz Polityka reklamacji. Prosimy o przesłanie paczki na adres SvětKaravanů.cz, Bavoryně 221, 267 51.
W razie jakichkolwiek pytań jesteśmy do Państwa dyspozycji.
Zespół SvětKaravanů.cz