🥳 Promocyjne ceny w kategorii TOP sprzęt kempingowy Outwell.
Darmowa dostawa przy zakupach od 499 zł!

Szukaj akcesoriów, części, marek,...
Wszystkie kategorie

Szukaj

Szukaj akcesoriów, części, marek,...

FAQ - Często zadawane pytania

Dostawa i płatności

Jakie są ceny i metody wysyłki?
Istnieje wiele opcji dostawy twojej przesyłki z różnymi przedziałami cenowymi. Wahają się one od 15,99 zł za wysyłkę paczki do wysyłki palet za 99,00 zł. W przypadku zakupów za ponad 499,00 zł można skorzystać z bezpłatnej wysyłki standardowej. W przypadku zakupu za ponad 999,00 zł wysyłka paletowa jest również bezpłatna.
Potrzebuję ustalić datę dostawy przesyłki.
Po wysłaniu towaru przewoźnik poinformuje o terminie doręczenia. Indywidualną datę dostawy można następnie ustalić bezpośrednio z przewoźnikiem. W zależności od możliwości danego przewoźnika.
Kiedy moje zamówienie zostanie dostarczone?
Zależy to w dużej mierze od zamówionych towarów. Zawsze podawana jest dostępność towaru w magazynie. Zazwyczaj czas dostawy po wysyłce wynosi 2-3 dni robocze.
Czy przesyłki są automatycznie śledzone?
W naszej ofercie znajdziesz szeroką gamę przewoźników, dzięki czemu możesz wybrać najbardziej odpowiedniego dla siebie. Z tego powodu niestety nie możemy wysłać automatycznego linku do śledzenia przesyłki. Mamy jednak duże doświadczenie w zakresie dostaw, a nasza historia pokazuje, że nasi przewoźnicy zazwyczaj dostarczają przesyłki do drugiego dnia roboczego po wysyłce.
Zapłaciłem, a towar jeszcze nie dotarł!
Spróbuj samodzielnie sprawdzić możliwe przyczyny problemów z płatnością. Jeśli zapłaciłeś przelewem bankowym, sprawdź, czy wpłaciłeś prawidłową kwotę na prawidłowe konto i czy wpisany został prawidłowy tytuł przelewu. Jeśli podczas dokonywania płatności online wystąpiły problemy z połączeniem internetowym i nie masz pewności, czy płatność została zrealizowana, skontaktuj się z działem obsługi klienta aby mógł on połączyć płatność z zamówieniem. W razie dalszych problemów zawsze można skontaktować się z działem obsługi klienta, który chętnie pomoże w rozwiązaniu wszelkich problemów.
Przesyłka powinna już tu być, ale jeszcze nie dotarła. Co powinienem zrobić?
Zwykły czas dostawy u praktycznie wszystkich przewoźników wynosi od 2 do 3 dni roboczych. Jeśli minęło więcej czasu, a paczka nadal nie dotarła pod wskazany adres lub do wybranego punktu odbioru, prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta. Nasi pracownicy zlokalizują przesyłkę i skoordynują działania z przewoźnikiem.

Reklamacje i zwroty towaru

Otrzymałem inny produkt niż zamówiłem.
Skontaktuj się z naszym działem reklamacji. Zorganizujemy wymianę produktu na nasz koszt. Jeśli produkt został nieprawidłowo wysłany, możesz go odebrać kurierem na swój adres. Gwarantujemy najwyższą jakość obsługi.
Jak złożyć reklamację?
Pełną procedurę składania reklamacji, w tym formularze znajdziesz tutaj.
Jak długo trwa rozpatrzenie reklamacji? 
W przypadku osób fizycznych (konsumentów) termin rozpatrzenia reklamacji wynosi 30 dni. Zwykle jednak rozpatrujemy reklamacje o prostszym charakterze znacznie szybciej. Termin rozpatrzenia reklamacji rozpoczyna się w momencie otrzymania od Ciebie wszystkich niezbędnych dokumentów. W przypadku osób prawnych rozpatrujemy reklamacje w stosownie niezbędnym terminie.
Czy mogę odstąpić od umowy?
Masz prawo odstąpić od umowy w ciągu 14 dni od jej zawarcia, jeśli zawarłeś umowę na odległość lub poza lokalem sprzedawcy. Termin 14 dni liczy się od dnia doręczenia umowy lub otrzymania towaru. Jeśli zdecydujesz się odstąpić od umowy, po prostu poinformuj nas o tym i zwróć nam towar.
Czy mogę zwrócić towar i w jaki sposób?
Masz prawo do zwrotu towaru bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od jego otrzymania. Abyśmy mogli przyjąć zwrot, towary muszą być w oryginalnym, nieuszkodzonym stanie i z odpowiednimi dokumentami. Prosimy o przesłanie towaru na adres naszej siedziby. Oczywiście poprosimy o pokrycie kosztów zwrotu towarów. Po otrzymaniu zwróconych towarów dokonamy zwrotu pieniędzy w ciągu 14 dni.

Zwracam towar, kiedy otrzymam zwrot pieniędzy?

Oczywiście zwrócimy Ci pieniądze tak szybko, jak to możliwe, na Twoje konto w ciągu 14 dni od otrzymania zwróconych towarów. Rozumiemy, że w takich sytuacjach chcesz odzyskać pieniądze tak szybko, jak to możliwe, dlatego staramy się maksymalnie przyspieszyć ten proces. 14 dni to najdłuższy termin w tym przypadku, ale w praktyce często jest on znacznie krótszy.

Proces zamówienia

Potrzebuję pomocy przy tworzeniu zamówienia.
Nasz dział obsługi klienta przeprowadzi Cię przez cały proces składania zamówienia w sklepie internetowym.
Czy rejestracja jest wymagana do złożenia zamówienia?
Rejestracja nie jest wymagana, ale ma swoje zalety. Logowanie pozwala zobaczyć status zamówienia, historię i wszystkie informacje w jednym miejscu. Możesz zarejestrować się w prawym górnym rogu strony, gdzie znajdziesz pole "Zaloguj się".
Jak wybrać przewoźnika dla mojego zamówienia?
Kupując u nas, nie musisz się martwić o opcje i ceny wysyłki. Nasz online koszyk automatycznie zaoferuje najlepsze opcje w zależności od rozmiaru i wagi przesyłki. Posiadamy szeroką gamę produktów, od małych części po paletowe rozmiary, dzięki czemu możesz łatwo kupić wszystko, czego potrzebujesz.
Nie otrzymałem potwierdzenia zamówienia.
Może się zdarzyć, że nasze wiadomości e-mail zostaną umieszczone w folderach takich jak "Wiadomości-śmieci", "Spam" lub "Wiadomości masowe". Prosimy o sprawdzenie tych folderów przed skontaktowaniem się z nami w sprawie zapytania. Jeśli nie znalazłeś tego, czego szukasz, prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta.
Jak mogę dokonać zmian w złożonym już zamówieniu?
Jeśli nadal masz aktywne zamówienie i czekasz na towar lub płatność, możesz zmienić jego pozycje w dowolnym momencie. Wystarczy skontaktować się z nami telefonicznie lub mailowo. Jesteśmy w stanie utworzyć nową fakturę zaliczkową lub wysłać link do GoPay i zmienić pozycje, ich kolor i inne szczegóły. Ważne jest, aby towar nie został jeszcze wysłany.

 

Prezenty i zniżki

Jak korzystać z kodu rabatowego?
Bon upominkowy lub kod rabatowy jest przeznaczony bezpośrednio do wykorzystania w sklepie internetowym. Można go zrealizować w pierwszym kroku zamówienia, w prawym dolnym rogu znajduje się wyraźnie widoczne pole "Kod rabatowy". W tym miejscu należy wpisać kod, a zniżka zostanie w widoczny sposób odzwierciedlona w cenie zamówienia.
Gdzie mogę otrzymać kod rabatowy?
W ramach naszych promocji wysyłamy kody rabatowe za pośrednictwem naszych ofert e-mail. Zalecamy subskrypcję naszych newsletterów, aby być informowanym o wszystkich aktualnych zniżkach. Czytaj nasze newslettery, zniżki mogą Cię mile zaskoczyć!

 

Porównanie produktów zamknij

Produkt został dodany do listy porównania.

Nie masz jeszcze u nas konta?

Zarejestruj się i korzystaj z
naszych benefitów

  • Historia zakupów
  • Szybsze składanie zamówień
  • Przechowujemy dla Ciebie paragony
  • Korzystne oferty

Pliki cookie

Nasza firma wykorzystuje pliki cookies w celu prawidłowego funkcjonowania Twojego ulubionego sklepu internetowego, dostosowania zawartości strony do Twoich potrzeb, w celach statystycznych i marketingowych. Klikając przycisk Akceptuję, wyrażasz zgodę na ich gromadzenie i przetwarzanie, a my tym samym zapewnimy Ci najlepsze poczucie z zakupów.

Twoje ustawienie plików cookie

Tutaj masz możliwość dostosowania plików cookies zgodnie z własnymi preferencjami, a później bardziej szczegółowo ustaw lub wyłącz w dowolnym momencie w stopce witryny.

Techniczne pliki cookies są niezbędne do prawidłowego funkcjonowania strony internetowej i wszystkich oferowanych przez nią funkcji.

Personalizujemy na podstawie towarów, które oglądasz. Dostosowujemy również wyświetlane treści do tego, co Cię interesuje.

Te pliki cookies pozwalają nam mierzyć wydajność naszej strony internetowej, a za pomocą uzyskanych danych możemy następnie poprawić przyjemność z zakupów dla naszych klientów.

Te pliki cookie są wykorzystywane przez sieci reklamowe i społecznościowe, w tym Google, do przesyłania danych osobowych i personalizowania reklam, aby były one interesujące dla użytkownika.